pro zmenu neco praktickeho :o)))

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Čtvrtek Květen 12 21:12:20 CEST 2005

  Trefil jsem v obchode na stipacky, ktere drat ustipnou ale
neodstreli. Takze bud si pohrat s nabrousenim, nebo vyrazit do
nejakeho superhypermarketu s plnou kapsou dratu a ty "prave" si
vybrat :-)

  BTW: to jsou dnesni syry tak agresivni nebo nase vnitrnosti
tak odolne? Jestli Hermelin vyda opravdu za Temelin,
tak bych radeji zustal u stipacek :-)

S pozdravem,
  Novalex