pro zmenu neco praktickeho :o)))

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 21:02:54 CEST 2005

> Zdravim,

>   nemate nekdo figl jak strihat vyvody z klasicke montaze tak aby
>   odstrizky neletaly uplne vsude? to ze je obcas najdu v kafi mi zas
>   tak nevadi, ale kdyz mi zapadne do pantofle a ja si ho zabodnu do
>   nohy tak me to uz trochu nastve... prave se mi to stalo sakra!

No necvakat vyvody, ale destičku ponořit nad vaničku se silnou
kyselinou sýrovou, nebo ještě líp do lučavky královské (nebo jak se
ten bazmek jmenuje). Ručím, že zbytky od drátků létat okolo nebudou, a
navíc budou všechny drátky na DPS ve stejné vzdálenosti a nebue vidět
střižná plocha (co do nás furt na ISŠ hustili ...)

:D

--
    Zdraví a sílu najdeš v sýru
    Sílu Temelínu, najdeš v Hermelínu.