Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Květen 12 18:19:21 CEST 2005

Co se tyka svetel, osobne shledavam zakladni prinos v omezeni resp.
optimalizaci kabelaze (spojena s jistou usporou penez) a vylouceni
sekani pri zmene. Ruzne stmivani nebo automaticke vypinani je uz jenom
tresinka na dortu. Pokud tohle ta automatizace nevyresi, nebude asi
pro lidi dost atraktivni.

Ales Prochaska