Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 12 18:06:28 CEST 2005

> Chtel bych videt jak vam, treba nekto bude menit vas CMS. To je lepsi
> nic takoveho nedelat.
> Prectavte-si ze budete napriklad na dovolene na maldivach a vam se neco
> doma rozsype. Vase tchyne nebo tchan bude volat co stim. (Ja vim ze se
> muze hodit nechat tchyne nebo tchany v zime zmrznout, ale co treba ty
> chudinky kyticky nebo rybicky. Budete mit kratkodobe hlucnou a pak
> dlouhodobe tichou domacnost.)

"Vyber nahradny CMS zo skrine, poloz ho na povodny, prehadz konektory
tak aby boli na tych istych miestach, zapni".

Nevidim to o nic zlozitejsie ako instalaciu pracky.

Nudzovy primitivny CMS hoci relatkovy alebo len s prepojkami je
samozrejmostou; podobne ako blokova schema a podrobne znacenie pre
pripad mojho nahleho umrtia.

wek