Domaci automatizace

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Čtvrtek Květen 12 11:42:29 CEST 2005

Mozna si rikam o par do nosu, ale neda mi to:

1) Snazite se vytvorit zarizeni,  jehoz spolehlivost bude na urovni
raketoplanu. Je to snaha chvalihodna, lec nepodporena rozpoctem NASA.
2) Pokud nekdo prekopne kabel ve zdi, tak se nesmi divit, ze mu neco nebude
fungovat. Je snad vas dum pripojen ke dvoum elektrarnam a za domem mate
agregat?
3) Snaha pouzit vsechny myslitelne technologie povede k tomu, ze jedinec
nebude schopen pochopit co v dome ma a za X let s tim nehne.
4) Prenaset pres spolecnou sit co se da (padlo tady zvuk, update nodu) vede
ke slozitejsimu protokolu a jeho tezsi implementaci do nodu. Pokud je mi
znamo, EIB a Xcomfort pouziva pevnou delku telegramu.
5) Snaha o hledani spolecneho jazyka, spolecnych knihoven a prenositelnosti
na jine platformy na urovni nodu je neudrzitelna cesta.
6) Snaha 1 vypinac = 1 nod, 1 svetlo = 1 nod je chvalihodna - je to tak
krasne systemove. Ale drahe a zbytecne. 8 vypinacu = 1 nod, 8  svetel =1
nod.
7) Hledate jazyk pro mozek domu. Co hledate? Pouzijte C. Kazdy ho umi a kdo
ho neumi je schopen se ho rychle naucit.

Delam na tom nekolik mesicu. Take jsem pouzil vsechny technologii, take jsem
navrhl nekolikavrstvy komunikacni model a adaptabilni protokol. Vsechno slo
do kose v okamziku, kdy jsem to zacal realizovat :)

Nemuzete se dohodnout, protoze mate kridla a papir snese vsechno. Dabelska
kombinace: Redbull a hromada papiru. Ale kdo to pak ma realizovat?

Hezky den

MK2