PWMka prakticky

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Úterý Květen 10 12:55:42 CEST 2005

No pokud chcete elektro skolu v Praze, tak moc moznosti nemate. Jecna ma
vekovy prumer kantoru jeste tak o dve generace vyssi nez my a pak uz zbyva
jen Uzlabina a o te jsem nikdy zadne super pozitivni zpravy neslysel a
studenti co z ni obcas k nam prestoupi si tu chrochtaji blahem.
Ale pochopitelne z principu nemohu poskytnout objektivni srovnani Prazskych
elektroprumyslovek.

Jakub Serych