Domaci automatizace

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Čtvrtek Květen 12 11:02:17 CEST 2005

Proc by mel mit decentral nizsi poruchovost, kdyz bude slozitejsi. Uz to
tady bylo receno, slozitost jde ruku v ruce s poruchovosti. V pripade
centralu se mozna jednou za rok polozi cely barak, ale u decentralu muzete
resit kazdy tyden problem nekde jinde. CMS se da navic docela levne
zalohovat. Ja si myslim, ze za stejne naklady se da udelat daleko
spolehlivejsi a chytrejsi central nez decentral.