Domaci automatizace

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 12 10:15:49 CEST 2005

Vynikajuca poznamka.
Dokonca je to niekedy tak, ze pri kolizii (ak su od seba vysielace
dostatocne daleko resp. je medzi nimi kus kabla s dostatocne velkym
odporom) oba vysielace casto pocuju samych seba spravne, a ostatni
pocuju cisty chaos...
Detekcia kolizie zrejme vyzaduje dostatocne makky vysielac, prip. nejaky
citlivejsi prijimac.

wek