Domaci automatizace

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Květen 12 09:12:19 CEST 2005

Ja bych to jeste vylepsil, natahat mraky husich krku, omatlat treba sadrou,
a hrubou stavbu mame hotovou. :-DD  Akorat misto sadrokartonu bude
sadrokabel...

Bracha ted stavel barak, a kdyz jsem videl, co vsechno tam tahal (krome
beznych veci jako elektrika, voda, odpady, topeni jeste klimatizace,
centralni vysavac, mraky ovladacich kabely ke kde cemu), tak jsem vyslovil
pochybnost, jestli vubec melo smysl to zdit, kdyz se zase vetsina zdiva
odseka.

Dusan Dolezal