Pristroje (bolo: Potenciometry do laboratorniho zdroje)

david@cybertex.cz david@cybertex.cz
Čtvrtek Květen 12 09:10:11 CEST 2005

Zdravim

za chvili uz nic jineho nezbyde mam uz nejaky rok logicky analyzator
Tektronix rady TLA 602  jsou tam win :-(
a bohuzel je toho cim dal vice :-(((
pocitam ze za rok dva uz to bude mit kazdy multimetr
a za tri roky to bude mit i jednoducha prozvanecka

jinak nejlepsi je dat tam rotacni koder a paklize to neni pripojitelne
aspon pomoci RS232 tak radikalne klesa uzitna hodnota
a to nemluvim ani o poradnych funkcich ovladaciho SW

David

 NIE, NIE a este raz NIE!!!!! Punto fuj!