PCF8574

Aleš Petřík a.petrik@centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 08:44:41 CEST 2005

Dotaz jsem poslal nejdříve jako neregistrovaný účastník a odezva nebyla žádná, tak jsem se zaregistroval a poslal dotaz ještě jednou.  To, přišel vícekrát neni moje vina. Problém bude zrejmně v zátěži. Na výstupech expandéru mám připojenej optočlen přes  indikační LED a odpor vůči zemi. Celkový protékající proud je přesně 4,8 mA. Asi to bude chtít použít inverzní logiku a optočlen připojit vůči Vdd.

Aleš