Jaky koax

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Čtvrtek Květen 12 08:37:52 CEST 2005

rozhodne by som upozornil na fakt, ze *RG-58 je len rozmer, nie typ
kablu*. Tak isto ako RG-59, RG-213 a podobne. Takze myt, ze RG-58
koaxial urceny pre "PC rozvody" je chybny. Potom uz zavisi od
konkretneho typu v ramci danej kategorie RG-58 ako je kabel kvalitny.
Moze mat jednu takmer neviditelnu sietku ako tienenie, alebo 3 vrstvy
hlinikovej folie a dve vrstvy husteho opletenia, ako napriklad pouzivame my.
balu