RE: Malý LCD displej ?

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Středa Květen 11 23:48:15 CEST 2005

Ahoj,

tyhle displeje mám. Jenže jsou jednak drahé a za druhé by se mělo jednat
o zařízení u kterého klient odebere např. 15 kusů, pokud bude spokojený,
tak za půl roku jich odebere dalších 30 a příští tři nebo čtyři roky
možná podobně, nebo jich taky může chtít příští rok 250.
A to se dá těžko opřít o problematicky dostupný displej nakupovaný přes
Internet.

Zdraví PavelK