molitanové návleky na sluchátka

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Středa Květen 11 21:43:22 CEST 2005

At 20:23 11.5.2005, Jaroslav Lukesh wrote:
>jo, ale asi hur to izoluje okolni hluky, uzavrene sluchatka maji bezne kolem
>30 dB hlavne diky tomu materialu mezi sluchatkem a okolim ucha. Ja mam AKG a
>ta kozenka je taky uz rozpraskana, ale on si clovek po chvilce zvykne, holt
>nesmite byt citlivka. Pravda, uz me to hodne stve, ale neprisel jsem jak to
>nahradit pri pribliznem zachovani puvodnich parametru.

Ja je na moje AKG K141 koupil origo (a bohuzel nevim kde :o) ) Akorat se mi
ted pro zmenu rozpad ten molitan ktery je primo na menicich, ale to
povazuju za kosmetickou zavadu.

Na Kossech se mi rozpadly nausniky - to by nevadilo, daj se koupit, ale i
ty 'pritlacny' polstarky a ty se imo neprodavaj.

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.