Krabicka s vidlici a zasuvkou

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Květen 11 20:30:06 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 10.5.2005:

> Jo, ja tu obycejnou KPZ11 mam a to provedeni stoji za prd. Konkretne
> ta vidlice, to je primo hruza, snad to dokonce je namontovane
> obracene... No hodil jsem to na hromadu a radeji jsem s tim zatim
> nic nedelal. Takze take bych si nejdrive koupil vzorek z ABS a
> poradne prozkoumal :-)

Tak jsem si dnes tu krabicku vytahl ze skladiste, abych se na ni
poradne podival. A musim se trochu opravit - neni to zase az tak
strasne, za ty prachy to docela jde. Provedeni ze samozhasiveho ABS je
samozrejme pro komercni vyuziti podminkou, ja tu mam jen tu normalni,
protoze to chci jen pro sebe, tak si to ohlidam, aby mi to nahodou
neshorelo :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem