molitanové návleky na sluchátka

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Květen 11 20:23:31 CEST 2005

Dne středa, 11. května 2005 11:51 Jirka <zaloha@volny.cz> napsal(a):
> Ono je to pane Kadoune tak, ze ne na kazda sluchatka ty nausniky
> dostanete, vite? A "na ty moje Technics EAH-X8" se opravdu nic
> nevyskytuje, takze tam holt prisly ty upravene ponozky. Jsou mozna i
> prijemnejsi nez puvodni rozpadla kombinace kozenka/molitan, neb jsou
> bavlnene a porezni, cili se pod nimi napr. nepoti usi.

jo, ale asi hur to izoluje okolni hluky, uzavrene sluchatka maji bezne kolem
30 dB hlavne diky tomu materialu mezi sluchatkem a okolim ucha. Ja mam AKG a
ta kozenka je taky uz rozpraskana, ale on si clovek po chvilce zvykne, holt
nesmite byt citlivka. Pravda, uz me to hodne stve, ale neprisel jsem jak to
nahradit pri pribliznem zachovani puvodnich parametru.

--

                        Jaroslav Lukesh