Domaci automatizace

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Středa Květen 11 19:03:07 CEST 2005

Kamarad to ma taky, je fakt ze v baraku ma
podhledy ze dreva a pak husi krky takze pridat
lze v podstate kde je husi krk cokoliv. Ta vyhoda
je v tom, ze kdyz Vas prestane bavit, ze tenhle
vypinac ovlada tuhle zarovku tak to proste v
rozvadeci predratujete, je fakt, ze ten rozvadec
je docela hustej na druhou stranu pokud jednou
bude delat automatizaci tak to taky pujde. Spousta
vveci se vyresi v rozvadeci a jen detaily ;-)) jako
treba teplota, ventili topeni se budou resit.
Ano pri dnesni cene kabelu, neni co resit navic
usetrim za wago spojky, ci spojovaci krabice.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, May 11, 2005 4:55 PM
Subject: Re: Domaci automatizace

Uz ked sa riesi centralizacia/decentralizacia, prave teraz som dostal
mail od chlapika, ktory isiel na to uplne z gruntu, a neriesi vobec
ziadnu zbernicu, ale surovo natiahol kabel od kazdeho
vypinaca/ovladaca/krabicky/ziarovky/motora/blbosticky do garaze, kde
chce mat riadenie.

Na prvy pohlad to znie sialene (a uz vidim, ako ma tu Kosta zmetie zo
stola v piatich riadkoch), ale ked sa nad tym clovek trocha zamysli, ma
to nieco do seba.

Len pre inspiraciu.

wek

PS. Decentralizacia sa da riesit aj centralne, t.j. riadiace centrum
nemusi byt monolit.