Domaci automatizace

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Květen 11 17:41:13 CEST 2005

On Wed, 11 May 2005, Jan Waclawek wrote:

> A rata sa s dodatocnym nadstavovanim hoci aj zbernice?
> Dotycny ma vraj len na jednom podlazi 70 signalnych kablov... To by
> hadam mohlo stacit aj do buducnosti, nie?

Ja si rikam jestli by nebylo lepsi dat pod omitku hafo husich krku
a kabliky si natahnout jen tam kde je treba. Udelat si takovou hrubou
sit z husich krku a na klasicka mista uz si zavest i odbocky z tencich
husich krku. Kdyz se pak na neco zapomene, doseka se to jen k tomu
nejblizsimu...

S tou sbernici (jak tu psal p. Poucha) to je zajimava pripominka.
Kdyz na ni bude 100 zarizeni a jedno se rozhodne ze ji zkratuje,
nebo ze bude ku*vit komunikaci, tak asi bude treba k nalezeni zavady
obejit vsech 100 zarizeni a kazde zkusit odpojit. Nebo pokud bude
sbernice nekde pristupna, delit ji pro diagnostiku na mensi bloky.
Matne si vzpominam na ethernet po koaxialnim kabelu - to byla dycky
lahudka - najit kde se to zrovna pos*alo.