RE: molitanové návleky na sluchátka

Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1.1) * Vaclav.Kadoun@cz.bosch.com
Středa Květen 11 13:24:10 CEST 2005

Ale to jste mne špatně pochopil... mně se ty ponožky líbily a k takovým řešením se také někdy musím uchýlit :) A nemusíte mi vyprávět o globalizaci, stačí že se s ní setkávám denně kolem sebe...

Zrovna zmíněná firma Koss se z toho snad trochu vymyká, jak kvalitou, tak třeba i tím, že se ty moje sluchátka vyrábí snad již 10 let a model Porta Pro ještě o dost déle. Na většinu (ne-li na všechny?) modely nabízí doživotní záruku... na rozdíl od většiny dnešní spotřebky, kde se výrobce po půl roce nezná ke svému výrobku... takže když jsem si vlastní vinou spálil po několika letech jeden měnič, do 14 dnů jsem je měl spravené (platil jsem jen poštovné) i s novým přívodním kablíkem. .. to je snad dost "antiglobalizační" postoj, ne?

Smyslem mého příspěvku mělo být: Protože nejsou dostupné molitany na sluchátka Sony, nabízím zkusit alternativní molitany od firmy Koss, které náhodou mají stejný rozměr a třeba budou pasovat a jsou taky černé :) Stojí podle mně pár drobných. Pokud je to pro původního tazatele moc, ať zkusí řezat molitan odporovým drátem.
Nic víc.

VK

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za uživatele Jirka
Odesláno: 11. května 2005 11:52
Komu: HW-news
Předmět: Re: molitanové návleky na sluchátka

Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1.1) * napsal(a):
> Zdravim, sice jsem ponozky na sluchatkach jeste nevidel, ale pro ty
> moje Koss GT/5 jsem radeji koupil nahradni par molitanu za 70Kc,
> nejaka adresa na prodejce tu jiz zaznela a prumer by mohly mit cca
> 6cm, doma muzu zmerit presne. Jestli je vam ovsem lito penez ... VK

Ono je to pane Kadoune tak, ze ne na kazda sluchatka ty nausniky
dostanete, vite? A "na ty moje Technics EAH-X8" se opravdu nic
nevyskytuje, takze tam holt prisly ty upravene ponozky. Jsou mozna i
prijemnejsi nez puvodni rozpadla kombinace kozenka/molitan, neb jsou
bavlnene a porezni, cili se pod nimi napr. nepoti usi.

Chapu, ze se to globalizacne spatne vysvetluje, neni to "in", neda se to
koupit v nejakem super-hyper-mega (kvalitni ceske _bavlnene_ ponozky
jsou od stanku...), vyzaduje to tvorivost a premysleni, nicmene je to
tak a je to plne vyhovujici...

--
Jirka