Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 11 13:03:37 CEST 2005

Aha, tak to je tim, ze ja to pochopil jako node = jeden adresovatelny
zdroj signalu (=jeden konakt, jeden A/D prevodnik,) nebo akcni clen
(=jedno rele, ...).

Ten barak prave neni zadna super rezidence, takovy lepsi stred, ale ty
vypinace se vazne nastradaji, to mate v kazde mistnosti 1 az 3 svetla,
v pruchozich mistnostech schodistaky, ovladani od rolet, markyzy a par
el. ovladanych oken a mozna jeste neco, ja ten vykres moc neprolezal,
jen jsem se podival pro zajimavost do kusovniku.

Ales Prochaska