Domaci automatizace

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Středa Květen 11 12:34:58 CEST 2005

Nepovedu polemiku o CMS nebo CML, ale je velkou pravdou, ze kazdy mozek muze
zblbnout a pravdepodobnost zblbnuti je primo umerna  slozitosti sw a hw.
Vzhledem k tomu, ze jako CMB (centralnimozek baraku) vetsina lidi pouzije
nejake v lepsim pripade nizpoprikonove PC rady i386  v horsim nejake starsi
PC tak by melo jednoznacne jit o tresnicku na dortu, ktera je sice nezbytna
pro radu funkci, bez ktere, ale barak funguje jako klasicky dum.
Nezapominejme, ze s vetsinou znas zije nejaky ten virus s zenskym krycim
jmenem a nebyva dobre tuto entitu draztit nefungujicim svetlem a zatazenymi
roletami , kdyz se neco sepsulo v ridicim PC. To ze se takova vec stane
zrovna kdyz jste x km od domova ( pripadne s nejakym tim jinym mladsim
virem) je nasnade. :-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of MK
Sent: Wednesday, May 11, 2005 11:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: Re[2]: Domaci automatizace

> A je fakt, ze odladit slozity projekt v assembleru da vyrazne vice
> usili nez v cemkoli, co mnohe operace "zapouzdruje". Nakonec kdyby to
> tak nebylo, neexistovalo by nic jineho nez assembler.
> Martin Zaruba
> P.S. jinak jsem dost zatvrzely zastance assembleru, predevsim pred
> jazyky, ktere jsou nekde mezi (treba C) i kdyz urcite je mnoho uloh
> kde pri srovnani vykonu/casu_na_programovani je treba takove C
> nejvhodnejsi

Nechci vest polemiku nad tim, co je lepsi, vhodnejsi, rychlejsi, etc :-)))
Srovnavat nesrovnatelne je v teto konferenci naprosto beznym jevem, vezme se
terminus technicus - "interpret" a hned tu najednou v textu zminka o asm pro
x51, foxPro, C, etc. Pricemz obecne lze rici jedine. Pro platformu vetsi jak
pidi micro a jazyk vyssi nez asm jiz dnes kazdy jazyk "zapouzdruje"
vetsinu operaci pouzitim knihoven

Primarne se ma jednat o sw pro "CMS" baraku a jiz v teto premise to je
ujete. Asi nema cenu zastance "CMS" presvedcovat o zhuverilosti teto
myslenky. Co se tak nejdriv zamyslet nad tim, co se stane, kdyz "CMS" zacne
blbnout ?????

S pozdravem
MK

PS: "CMS" - viz CS serial Navstevnici :-)))))))))