Domaci automatizace

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Květen 11 12:23:43 CEST 2005

navstevnici meli CML - centralni mozek lidstva, CMS je presne co :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Wednesday, May 11, 2005 11:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: Re[2]: Domaci automatizace

> A je fakt, ze odladit slozity projekt v assembleru da vyrazne vice usili
> nez
> v cemkoli, co mnohe operace "zapouzdruje". Nakonec kdyby to tak nebylo,
> neexistovalo by nic jineho nez assembler.
> Martin Zaruba
> P.S. jinak jsem dost zatvrzely zastance assembleru, predevsim pred jazyky,
> ktere jsou nekde mezi (treba C) i kdyz urcite je mnoho uloh kde pri
> srovnani
> vykonu/casu_na_programovani je treba takove C nejvhodnejsi

Nechci vest polemiku nad tim, co je lepsi, vhodnejsi, rychlejsi, etc :-)))
Srovnavat nesrovnatelne je v teto konferenci naprosto beznym jevem,
vezme se terminus technicus - "interpret" a hned tu najednou v textu zminka
o asm pro x51, foxPro, C, etc. Pricemz obecne lze rici jedine. Pro platformu
vetsi jak pidi micro a jazyk vyssi nez asm jiz dnes kazdy jazyk
"zapouzdruje"
vetsinu operaci pouzitim knihoven

Primarne se ma jednat o sw pro "CMS" baraku a jiz v teto premise
to je ujete. Asi nema cenu zastance "CMS" presvedcovat o zhuverilosti
teto myslenky. Co se tak nejdriv zamyslet nad tim, co se stane, kdyz
"CMS" zacne blbnout ?????

S pozdravem
MK

PS: "CMS" - viz CS serial Navstevnici :-)))))))))