molitanové návleky na sluchátka

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Květen 11 11:51:41 CEST 2005

Kadoun Vaclav (RBCB/TEF1.1) * napsal(a):
> Zdravim, sice jsem ponozky na sluchatkach jeste nevidel, ale pro ty
> moje Koss GT/5 jsem radeji koupil nahradni par molitanu za 70Kc,
> nejaka adresa na prodejce tu jiz zaznela a prumer by mohly mit cca
> 6cm, doma muzu zmerit presne. Jestli je vam ovsem lito penez ... VK

Ono je to pane Kadoune tak, ze ne na kazda sluchatka ty nausniky
dostanete, vite? A "na ty moje Technics EAH-X8" se opravdu nic
nevyskytuje, takze tam holt prisly ty upravene ponozky. Jsou mozna i
prijemnejsi nez puvodni rozpadla kombinace kozenka/molitan, neb jsou
bavlnene a porezni, cili se pod nimi napr. nepoti usi.

Chapu, ze se to globalizacne spatne vysvetluje, neni to "in", neda se to
koupit v nejakem super-hyper-mega (kvalitni ceske _bavlnene_ ponozky
jsou od stanku...), vyzaduje to tvorivost a premysleni, nicmene je to
tak a je to plne vyhovujici...

--
Jirka