Domaci automatizace

MK info@mcu.cz
Středa Květen 11 10:15:19 CEST 2005

> To mohu potvrdit. Treba ve FoxPro jsem nikdy nevidel hlasku o provedeni
> "neplatne operace" nikdy jsem si nepremazal program daty a mohu dale
> pokracovat. Samozrejme pro program, ktery provadi temer jen vypocty je
> nesmysl pouzit interpret, ale treba v pripade prace s daty stejne volate
> knihovny, ktere jsou rychle, takze zde se pomalost interpretu stira.
> Nektere
> jazyky (treba zrovna to FoxPro) umi i jakousi castecnou kompilaci do
> jakehosi metajazyka, coz program docela zrychli pri zachovani kontrol
> preteceni (nebo z principu nemuze nastat).

Nejak mi unika pointa - "chytre interpretery" zavolaji pro praci
s daty rychlou knihovnu, kdezto na vypocet udelaji co ??????

Ja Vam do toho opravdu nechci kecat, ale skutecne si myslite,
ze interpreter je spasa ?? On se bezpecny program necha napsat
v assembleru a totalni zhuverilost zase v tom "bezpecnem" FoxPro :-))))))

S pozdravem
MK