Domaci automatizace

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Středa Květen 11 09:33:56 CEST 2005

Interpretovane jazyky maji naopak z bezpecnostniho hlediska nektere
zajimave vyhody. Napriklad se da udelat "chytra" instrukce move (resp.
jeji interpretovany nebo p-kodovy ekvivalent) ktera hlida, co si do
alokovane pameti davam, jestli to dava smysl a jestli to odpovida
deklarovanemu kontextu (treba ascci retezce nebo fp cisla ve
stanovenem rozsahu apod). Timhle se napriklad daji v programech
odhalit jinak dost protivne chyby s prepisovanim pameti. Podle me je
to pro critical mission aplikace naopak prinos. Samozrejme tim zase o
lecos prichazim, ale takovy uz je zivot.

Ales Prochaska