Krabicka s vidlici a zasuvkou

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Květen 11 07:38:36 CEST 2005

>jsem chtel vedet, zda je na trhu jeste i jiny vyrobek, protoze byvaji k
>videni ruzne ochrany proti prepeti, ktere jsou zabudovany v docela hezke
>(proti KPZ11) krabicce, ktera se musi taky nekde delat.

Samozrejme. Firma muze mit taky svuj vlastni vstrikovaci lis nebo alespon
vlastni formu. V jejim zajmu je prodavat hotovy vyrobek a ne usnadnovat
zivot konkurenci tim, ze bude nabizet k prodeji svoje krabicky.

>Vlastni spotrebou je myslena vlastni spotreba pro ucely firmy, ve ktere
>pracuji, ktera ma nekolik tisic zarizeni, ktera budou pres toto pripojena
>do site.

Tak to slysim poprve, ze by firma vyplatila zamestnanci usporu, kterou sam
vymyslel :-)

J. Hanzal