Domaci automatizace

Martin Malý martin.maly@gmail.com
Středa Květen 11 07:14:05 CEST 2005

Jen par pripominek...

> 1. komunikacni protokol, nejlepe dnes asi RS485.

Pokud se nemylim, tak RS-485 definuje pouze fyzicky zpusob prenosu
dat, tedy nejnizsi vrstvu komunikacniho protokolu. Vetsina toho
protokol by byla resena az bodem 2.

> -distancovat se interpetovacich jazyku, desim se toho, ze mi bude ridit
> teplotu v byte nebo něco nebezpecnejsiho napriklad Perl, Java nebo
> VisualBasicScript!!!!

Muzete nejak obhajit proc kompilovane ano a interpretovane ne? To je
poprve, co slysim takovyto pozadavek a po pravde mne prekvapuje
(vzhledem k poctu webovych serveru, ktere bezi bez problemu na
interpretovanem PHP na strane jedne a kvantu programu v C/Delphi, co
"provadeji neplatne operace" na strane druhe...)

Jinak se zbytkem souhlasim a libi se mi.

M.M.