Jak funguji dalkace k autu

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Úterý Květen 10 22:59:23 CEST 2005

A)
>Drsne to se stalo Vam, to nekdo vzal otvirak na konzervy ne?
>Zdenek Aster
To letelo nekde na netu, moje to nastesti neni.

B)
>Resynchronizace jiz nauceneho klice - z manualu..
>1. Vypnout klicek
>2. cca 10 sekund drzet obe tlacitka klicenky az do rozsviceni LED
>3. Zapnout klicek
>4. Stisknout tlacitko, auto by melo zablikat nekolikrat blinkry.
>5. Vypnout klicek ...
>Pokud to dospeje do faze reklamace doporucuji poslat i jednotku
>dekoderu a nejlepe pozadovat do ni novou verzi SW :-)))
>Ale pokud to jeden den nefunguje a druhy zas jo, tak to asi bude necim
>jinym nez rozsynchronizovanim.
>Tady taky Jirka...

Koukam, je to primo od zdroje @aev.cz . Ja bohuzel tento manual nemam, jinak
diky.

Jinak ono to nemusi byt ani druhy den, staci za pul hodiny. Proste auto
klickem odemknete (ne pres dalkac) odjetedete nekam a uz to zase jde
zamknout a odemknout klickem. Mozna zde muze byt nejaky studenak v prijimaci
ci vysilaci a tak se to nejde, nekdy to dojde do faze, ze se uplne rozladi
plovouci kod ... ??

Jirka