OT cestina ?

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Úterý Květen 10 21:55:12 CEST 2005

Hi,

v mojom pripade je to sice "slovencina" verzus "sloeenèina", ale
pridam sa.

Rad by som upozornil na jeden fakt, ktory sa tyka medzinarodnej
komunikacie a nebol tu spomenuty.

Par krat sa mi stalo - teda kym som pisal e-maily s diakritikou a mal
nastavene kodovanie WIN1250 (alebo ISO-8859-2, to je nepodstatne) - ze
ma protistrana uprozornila, ze e-mail sa nezobrazil, lebo Windows
neobsahuje (teda nema nainstalovanu) podporu pre "East European
Languages", tak ako hlavicka e-mailu pozadovala. Volba bola
doinstalovat tuto podporu alebo situaciu ignorovat. E-mail sa zobrazil
spravne, ale cele to prijimatelovi komplikovalo zivot. Mozno je to vo
WIN-XP inak, ako skusat sa mi to nechce.

No a uprimne - nastavovat si kodovanie "dynamicky" podla toho, komu
pisem, sa mi tiez velmi nechce. Takze pisem bez diakritiky, aj ked
musim hladat vhodne slova, aby nedoslo k zamene obsahu.

Prajem prijemny den.

Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============