Jak funguji dalkace k autu

MK info@mcu.cz
Úterý Květen 10 19:02:26 CEST 2005

> jedine efektivni reseni, na ktere jsem prisel je vybavit auto slzakem a
> plamenometem. dat tam taky trochu termitu a pridat vysilacku, pres
> kterou to pujde zamerit (staci i gsm). vzhledem k cene auta by se to
> vyplatilo, bohuzel je ale toto reseni u nas nelegalni. dokud tomu tak
> bude, o nejake kryptografii bych vubec neuvazoval, protoze nejslabsi
> clanek retezu okolo zabezpeceni auta je uplne nekde jinde.

Nekdy pred 6-7 lety sem sem psal o tom jak jsem posedel
u piva s jednim corkarem - fakt vrele doporucuji kazdemu,
kdo jen pomysli na nejake zabezpecovacky do auta slozitejsi
nez prosty utajeny spinac

A  tady zacina a konci elektro(zeby i -nika ???)

Nejaky scanner, sofistikovane nastroje, vedomosti - zapomente.
Proste jen grif jak vyhackovat dvere, pripadne vymacknout zamek
A to mluvim o neorganizovane amaterske luze po nocich.

Profik to zvlada za bileho dne s odtahovkou, v lepsim pripade
i s asistenci policie republiky ceske :-(((

S pozdravem
MK