Jak funguji dalkace k autu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Květen 10 18:55:58 CEST 2005

Puvodni zprava ze dne 10.5.2005:

> no dobre, tak jak teda ten elektronicky klic zabrani ukradeni auta?

Nezabrani. Ovsem o to nejde. Jde o to, ze ta blba dalkova ovladani
prave ulehci ukradeni. Jinymi slovy, dalkove ovladani mas proto, abys
nemusel strachat v zamku klicema - je to hlavne o pohodli. Ale kdyz si
poridis blbe dalkove ovladani, tak tim snizujes bezpecnost. Kdyz si
poridis kvalitni, bezpecnost nesnizujes. Chapes?

> dneska se uz s auty neodjizdi, ale odvazeji se. tj. je neefektivni
> napr. immobilizer.

Dneska se taky odjizdi a taky se rozbijeji okenka a kradou radia. Tak
jako drive. Neni v tom zadny rozdil. Odvazet se dalo i drive stejne
jako dnes.

> jedine efektivni reseni, na ktere jsem prisel je vybavit auto
> slzakem a plamenometem. dat tam taky trochu termitu a pridat
> vysilacku, pres kterou to pujde zamerit (staci i gsm). vzhledem k
> cene auta by se to vyplatilo, bohuzel je ale toto reseni u nas
> nelegalni.

V dusledku ani nejde o to, jestli to je nebo neni nelegalni, jako spis
o to, ze takovym autem bych se ja bal jezdit, kdyz bych nevedel, ve
ktere zatacce spusti plamenomet...

> dokud tomu tak bude, o nejake kryptografii bych vubec neuvazoval,
> protoze nejslabsi clanek retezu okolo zabezpeceni auta je uplne
> nekde jinde.

Ja bych o tom rozhodne uvazoval z duvodu napsanych v mem prvnim
odstavci. Nehlede na to, ze dalkova ovladani nejsou jen o autech, ale
o garazich a dalsich vsemoznych vymozenostech...

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz