OT cestina ?

Jirka zaloha@volny.cz
Úterý Květen 10 12:42:24 CEST 2005

Kručinský Ladislav napsal(a):
> Možná, že založím na flame (ač bych nerad) ale můj názor je, že po
> desíti letech vývoje Emailové korespondence již SW mohl dosáhnout
> takového stupně kvality, že mně nebude omezovat v tom, abych při
> psaní kamkoliv musel prznit češtinu. Takže komu moje diakritika vadí
> a mé dopisu mu chodí nečitelné ať si patřičný SW češtinu prznící
> nainstaluje sám. Já to dělat nehodlám.

Ono je to malinko jinak. Cestina je ve svetovem meritku zanedbatelna a
mozna i proto neni doposud ustalene kodovani v mailech. Lepe receno je
(ISO8859-2), ale najde se rada pripadu, kdy treba totalne zmrkweli
jedinci posilaji v CP-1250 apod., navic treba bez korektni hlavicky.

Mailovy klient si s tim obvykle poradi v pohode (prinejhorsim si clovek
rekne "no jo, dement..." a prepne kodovani rucne), ale co archiv? Jedno
kodovani zobrazene OK, jine s potizemi nebo vubec ne? A prave o archiv
tady uz odedavna pri techto diskusich slo...

--
Jirka