OT cestina ?

Úterý Květen 10 12:20:21 CEST 2005

Možná, že založím na flame (ač bych nerad) ale můj názor je, že po desíti letech vývoje Emailové korespondence již SW mohl dosáhnout takového stupně kvality, že mně nebude omezovat v tom, abych při psaní kamkoliv musel prznit češtinu. Takže komu moje diakritika vadí a mé dopisu mu chodí nečitelné ať si patřičný SW češtinu prznící nainstaluje sám. Já to dělat nehodlám.

Kručinský