Domaci automatizace

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Úterý Květen 10 08:55:21 CEST 2005

Vzhledem k tomu, ze na tom prave pracuji, mam zajem se zucastnit vsema
deseti.

Moje reseni:
+ centralni rizeni (mozek pripojen ke zbytku domu pres RS232, 90% kodu v
jazyce C prenositelnem na jinou platformu)
+ jednoduche moduly na bazi PIC, ktere obsahuji A/D, I/O a 3 vystupy na
pripojeni site
+ domnivam se, ze sit by si mel kazdy zvolit tu svou. Program do PICu by byl
na ni nezavisly

je zde nekolik zarizeni (ctecka dallas klicu, display, touchpad, mobil,
ovladani ventilu topeni, stmivac ), ktere by bud musely byt pripojeny k
"mozku domu", nebo by pro ne muselo byt vytvorene specialni modul.

MK2

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotný" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@hw.cz>
Sent: Monday, May 09, 2005 10:25 AM
Subject: RE: Domaci automatizace

Tema domaci automatizace se jiz radu let zcela pravidelne objevuje v
konferenci a jak se zda tak cim dal tim vice lidi touzi vybavit svuj novy
domov nejakou automatizaci.
Kazdy s zajemcu tak prochazi stejnym martyriem stavby na zelene louce,
rozhodovani se pro prenosovou sbernici, protokol,
centralizovany/decentralizovany system . Nasleduje navrh a vyroba zarizeni,
tvorba sw atd., nebudu dale rozvadet, kazdy mame s  oneman projekty sve
zkusenosti.
Sam jsem si jednu domaci automatizaci stavel a i kdyz jsem jeji mu navrhu
venoval hodne casu nikdy jsem se nedonutil projekt zdokumentovat a dotahnout
do publikovatelne podoby.
Nyní se dusevne pripravuji na stavbu noveho domu a rad bych jej vybavil
novou generaci domaci automatizace a chci se proto zeptat zda by nebyl zajem
odstartovat novy Open projekt domaci automatizace ?!

Pokud se najdou zajemci jsem schopen pro tento projekt zridit samostatny
web, tak trochu ho koordinovat a prispet tim co jiz mam hotove.
V prvni fazi by asi bylo nejvhodnejsi, treba i na pude teto konference,
vydiskutovat standarty, protokoly a filozofii celeho projektu.

V pripade zajmu nohu uvest sve predstavy.

Ma nekdo zajem se zucasnit takoveho projektu ?