RE: molitanové návleky na sluchátka

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Úterý Květen 10 08:51:25 CEST 2005

Nojo, ale jak uz jsem psal, tak tohle bylo v dobe hluboke totality, dovezl
jsem si tenkrat walkmana z madarska, protoze tady se nic takoveho koupit
nedalo, natoz abych nekde realne sehnal navleky. On byl clovek tenkrat rad,
ze sehnal hajlzpapir a vlozky (ty jsem nastesti neshanel... :-).

Dneska bych asi primarne taky zkusil nejak to sehnat, treba i ze zahranici.
Ale nakonec tohle bude asi levnejsi, jenom bacha na to, ze na tech
sluchatkach asi neni uplne obycejny molitan (kdyz pisete, ze to jsou nejake
kvalitnejsi), mam pocit, ze tenkrat se mirne zhorsila kvalita zvuku.

Dusan Dolezal