MC68060 vs. MC68SZ328

Tomas Vondra vondra@karneval.cz
Pondělí Květen 9 17:20:35 CEST 2005

Samozrejme - cena se urcuje podle poptavky a nakladu, napriklad casto
zaplatite nehoraznou cenu za znacku, ackoliv vyrobek je temer 100%
shodny s noname. Troufam si ale tvrdit ze zrovna tohle neni ten
pripad, tj. je celkem jedno jestli tam bude MC68060, MC68SZ328 nebo
treba XScale od Intelu.

Ja jasne ze kdyby se jim to za tu cenu nevyplacelo (tj. kdyby to nikdo
nekupoval) tak to nevyrabi. Ale i tak to musi mit nejaky duvod, proc
nekdo koupi tenhle procesor za 17000 misto aby koupil z meho pohledu
celkem srovnatelny XScale procesor od Intelu.

Ale porad nevidim duvod proc by to nekdo delal. Nicmene nejsem profik
pres procesory, takze mi mozna neco duleziteho unika.

T.V.