plasic ptaku

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Pondělí Květen 9 16:57:37 CEST 2005

Sice to nema s elektronikou nic spolecneho, ale existuje jakysi sajrajt,
kterym se da misto kam sedaji natrit. Ono to je trvale jaksi "patlave" a tem
potvoram to pry vadi. A jeste bych pro jistotu aspon na kraj strechy pridal
takove ty bodce. Ovsem je to pochopitelne podminene tim, ze to bud udela
druzstvo (ci kdo je vlastnik), nebo vam to aspon povoli udelat na vase
naklady. Zkuste nejakou firmu co dela deratizace.

Osobne jsem si v drivejsim bydlisti s holuby uzil dost a dost a je az
neuveritelne, co dokazou prekonat (a taky co dokazou "vyprodukovat"). Ale
nakonec kombinace ruznych prostredku (a jejich obcasna obnova) v jiste mire
pomohla.

Dusan Dolezal