plasic ptaku

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Květen 8 20:17:27 CEST 2005

No joooo, to jste mel rict hned! Holubi nejsou ptaci, to jsou letajici
hovada. Kdysi v Polsku se na ne prodavali tzv. buffy spunty (nevim jestli to
pisu spravne, uz je to kolem ctvrt stoleti, co jsem to naposledy videl :-).
To byly takove specialni bouchaci kulicky, ktere je necim prithovaly, a kdyz
do nich klovli, prasklo jim to rovnou u zobaku. Verte, ze po par bouchnutich
si sami radi vyberou strechu nejakeho jineho domu. :-)) Jen je otazka, zda se
to da nekde sehnat.

Jakub Serych