Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Neděle Květen 8 16:28:31 CEST 2005

Bohuzel, nemate pravdu, fyzikalni zakony proste nepredelate.
Jestlize budete zrychlovat pomaleji, tak pouze dojedete na ten
elektromor dal (a dyl), jelikoz omezujete spotrebu energie.
Pri brzdeni zase cast energie vratite zpet (coz u bezenho motoru
neni myslitelne, i kdyz brzdim motorem, tak pouze setrim
brzdy a ovzdusi).

	Slavek