Nocni videni u kamer/fotoaparatu

Honza jan.kuba@seznam.cz
Sobota Květen 7 19:04:44 CEST 2005

Sranda to neni, opravdu to funguje - potrebujete jednu z prvnich SONY
videokamer, ktere maji na rozdil od jinych daleko vetsi citlivost v
infra oblasti svetelneho spektra. Take je treba pouzit kvalitni infra
filtr, a je dobre, kdyz snimana osoba je ve studenem prostredi. ( cim
vetsi rozdil teploty tela a ovzdusi tim je vse  lepe  videt )
S kamerou TRV-110 ( cca 6-7 let jedna z prvnich digi D8) to jakz takz
funguje, je treba mit vypnute prisviceni infra led na kamere.

Honza