Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 18:56:04 CEST 2005


Vsak on to cas ukaze - Prius neni v provozu tak dlouho aby se mohlo neco
projevit. 

Mimochodem to auto bude mnohem narocnejsi na vyrobu a tedy i zatizeni
zivotniho prostredi bude vyssi nez normalniho - ma vsechno co spalovak plus
hromadu dalsich veci navic - plus vyroba 56kg aku.

Hlavne jsem zvedavej na tech 7let zaruky na baterie - zatim se vsude bezne
garantuje 6 mesicu coz mi prijde dost rozdil...

RadekCX

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
> Sent: Saturday, May 07, 2005 6:41 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell
> 
> pozrite, ja taketo veci neriesim. Byvame pod horami, takze v 
> zime je tu pomerne zima, v lete je zase dole kde mame pracu 
> velmi teplo.
> Mam referenciu vo vedlajsej kancelarii. To ze si kolega kupil 
> uz druhy model priusu vravi o tom ze to auto ma nieco do 
> seba. Nebudem sa hadat ani presviedcat, povedal som co od 
> neho viem a to je asi tak vsetko. Ked chcete hladat problemy 
> chyby a chytaky tak hladajte, mne je to jedno. 
> Chcete si pocitat? Pocitajte si, porovnavajte si. Vidim ze to 
> funguje, clovek je spokojny a to mi uplne staci.
> Takto mozme vymenovat X zavad, problemov a slabych miest aut 
> s klasickymi spalovacimi motormi. Je to len plkanie o nicom. 
> Ja osobne som uz pevne rozhodnuty, ze moje dalsie auto bude 
> hybrid. Nie pre to, ze niekto vypocital, ze uz po 30-rokoch 
> prevadzky usetrim za benzin, ale preto ze taketo auto 
> poskytuje rovnaky ale vacsinou vyssi komfort ako "klasicke" 
> auta a hlavne - robim nieco pre ekologiu. Cenovo je to len 
> jemne drahsie ako auto porovnatelnej kategorie so spalovacim motorom.
> -howgh-
> balu
> 
> 
> 
> 
> 
> Radek a Petra Vickovi wrote:
> 
> >ono je to opravdu zajimave a vubec netvrdim, ze to nemuze 
> fungovat, ale 
> >je tam dle meho dost spornych bodu, ktere zrejme ukaze az provoz
> >
> >Take mne npada jak je resen treba teplotni rezim motoru a i 
> baterii - 
> >vzhledem k tomu, ze NiMH maji dosti znacne problemy pod bodem mrazu 
> >(coz se tady u nas nekdy i stava) tak to muze byt dost 
> prusvih (jiste 
> >jste si uz vsichni vyzkouseli digitak na mraze s NiMH).
> >
> >Takze rano po mrazive noci nastartujete spalovak pac v 
> baterii nebude 
> >zhola nic a budete muset pockat nez je spalovak nahreje, aby 
> je vubec 
> >slo nabijet
> >- a ono se tech 56kg bateri nejakou dobu nahrivat bude - no a to ja 
> >treba uz jsem v za tu dobu v praci...
> >
> >RadekCX
> >
> 
> 
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
> __________ Informace od NOD32 1.1089 (20050505) __________
> 
> Tato zprava byla proverena antivirovym systemem NOD32.
> http://www.nod32.cz
> 
> 




Další informace o konferenci Hw-list