Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

aze azehw@volny.cz
Sobota Květen 7 18:34:54 CEST 2005

To asi neni auto na cesty do prace :-)))
Jak se opet potvrzuje, setreni je jen pro bohate :-))
AZE

Takze rano po mrazive noci nastartujete spalovak pac v baterii nebude zhola
nic a budete muset pockat nez je spalovak nahreje, aby je vubec slo nabijet
- a ono se tech 56kg bateri nejakou dobu nahrivat bude - no a to ja treba uz
jsem v za tu dobu v praci...

RadekCX