Protel - Eagle

matejicek@cmail.cz matejicek@cmail.cz
Sobota Květen 7 17:57:12 CEST 2005

Zajímalo by mě, zda lze načíst schema nakreslené v Protelu 2.0.4 do Eaglu 4.13.
 Mám totiž schemata nakreslená v Protelu. Ty mně překreslil z rukou kreslených jeden známý. Teď zase jiný, který má přístup k PC s Eaglem chce zkusit navrhovat tišťáky. Aby nemusel zbytečně kreslit nějaká zkušební schemata a z těch pak navrhovat nepotřebné plošňáky, chtěli jsme použít ta moje hotová schemata. Pokud by náhodou vznikly použitelné tišťáky, tak bych je využil. Jak ale soubory z Protelu načíst do Eaglu 4.13
-----
Připojte se přes RazDva a vyberte si jednu z nových cen v Bonus Clubu. Více na http://club.razdva.cz.