Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell
Martin Tomasek
mtd@centrum.cz
Sobota Květen 7 14:11:37 CEST 2005
On Sat, May 07, 2005 at 12:48:41PM +0200, Vladimír Anděl wrote:
> Tak za prve nevidim nic spatneho na tahani velkych proudu pres plosnak,
> delam to taky :-) ... a z obou stran k tomu prisroubovat a
> pretavenim pripajet medenou pasovinu. ...
No tak takhle to jde, ale to neni normalni plosnak. :-)
> Auto s hybridnim pohonem sice resi problem
> s nabijenim a dovoluje zatezovat spalovaci motor optimalne, ale za cenu o
> dost vetsi hmotnosti a ztrat pri nabijeni/vybijeni baterek.
Sveho casu probehla tiskem zprava o vysokootackovych setrvacnicich,
ktere mely resit ten samy problem jako baterky v hybridnich autech. Ale pak to nejak utichlo. Akorat ze ta vec by byla o dost nebezpecnejsi,
vzhledem k mnozstvi kineticke energie v setrvacniku.
> Jinak elektromobily jsou treba na http://www.sweb.cz/ekolo/Main/main.html
jj, vetsinu jsem videl osobne asi pred 2ma lety. Kamarad si tam koupil
elektroskutr a jezdil s nim po Praze. Pak zkousel, co motor vydrzi a od
chvile co to zjistil jezdi na kole. :-) Dal tomu opravdu hodne zabrat.
--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #12:
dry joints on cable plug
Další informace o konferenci Hw-list