Doporucte pajecku

Rt jr@siliconbrain.biz
Sobota Květen 7 12:42:28 CEST 2005

Ja pouzivam pajecku SL-20 nastavenou na 280 st.C, pajku (momentalne)
Flutin 1532 (Sn60 Pb38 Cu2) a desky nastriknute tavidlem Flux SK10 z GM,
prevazne chemicky pocinovane.
A mohu rict, ze kalafunu prakticky neznam - pouzivam ji jen na
zoxidovane draty, maximalne pri pajeni SMD soucastek s rozteci 0.5 a
mene mm. Domnivam se ale, ze pri pajeni tech SMD kalafuna slouzi spise
jako tepelna izolace a zlepsuje prohrati tenkych pajecich plosek.

A mohu potvrdit, ze zahranicni technici neznaji ani kalafunu, ani
pistolove pajecky... I kdyz, po pravde receno, vetsinou jsou to
vymenovaci, nikoli opravari.
--
Rt