Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Sobota Květen 7 11:21:40 CEST 2005

On Sat, May 07, 2005 at 09:55:07AM +0200, AZE wrote:
> Ono je to spis o tom, ze by se tim melo "odlehcit" mestskemu provozu od
> spalovani benzinu. Baterie se nabije mimo mesto, ale domnivam se, ze z
> fyzikalniho hlediska musi byt ucinnost nekde v .....

uvaha za timhle resenim je, ze se usetri energie pri popojizdeni. dneska
uz existujou baterky, na ktere auto ujede radove kilometry az desitky
kilometru, ale pokud tam dali nimh tak to nejak nezvladli. stejne jako
lide, co proud do motoru v elektromobilu vedou skrz _plosnak_. (vyrabi
jedna znama automobilka). btw, videl jsem elektromobil prestaveny z
normalniho auta, co je schopen dojet na jedno nabiti 60km. sice jsou
baterky aspon desetina jeho vahy, ale tu vzdalenost ujede.

tu technologii hybridniho pohonu zatim nezvladaji, ale casem to treba k
necemu bude.

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz
BOFH excuse #179: