OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Martin Tomasek mtd@centrum.cz
Sobota Květen 7 11:11:17 CEST 2005

On Sat, May 07, 2005 at 06:51:51AM +0200, Radek a Petra Vickovi wrote:
> Ja jsem nepsal o vedeckem prozkoumani - psal jsem, ze vedci co to videli
> rikali, ze nechapou jak to funguje a ze na to kolik to vyviji plynu se:

tak to se omlouvam. navic tedy musim potvrdit ze tam vyssi frekvence nez
na tim zdvojovacem frekvence (gretz) nevznikaji. tj. na vstupu maximalne
bude lehce asymetricky odber energie pri lichem poctu pulsu -- pokud je
tedy ten tranzistor rizeny nejakou logikou se spinanim v nule.

btw, uz se mi podarilo najit stridave napajenou verzi toho rozkladu
vody:

http://www.rexresearch.com/meyerhy/4798661a.gif

a po chvili googlovani jsem narazil na vice informaci okolo pulzni
elektrolyzy. ma docela zajimava vyuziti. kazdopadne tady je analyza
vodnich clanku:

http://www.tinaja.com/glib/muse146.pdf

--
Martin Tomasek, mtd@centrum.cz