Toyota Prius bylo RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 09:43:54 CEST 2005

Kdyz jsem natukl alternativni pohony u aut - nemate nejake blizsi informace
(nebo ho nekdo vlastnite :-) o tomhle hybridnim aute viz
http://www.toyota.cz/model-prius-tech.html ?

Nejak mi to totiz moc nevychazi - tedy energie ulozena v baterii a vykon
elektromotoru a to co je jako primarni pohon - at pocitam jak pocitam tak mi
to moc nesedi a hlavne se mi zda ze tady na oficialnich strankach dost
kecaj.

Kdyz to srovnam s udajema z nasledujicich odkazu:

http://www.ctts.nrel.gov/analysis/pdfs/31306.pdf

http://www.toyota.com/vehicles/2005/prius/specs.html

Jinak teda mne dost dostalo, ze pouzite clanky jsou NiMH - sice garantuji
vymenu po 120kkm - ale i tak mi to prijde dost strasne.

RadekCX