OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

AZE aze@seznam.cz
Sobota Květen 7 09:40:58 CEST 2005

Je to OT, je sobota a to celé je ptákovina. Takových krávovin se na netu
najdou mraky. Postavte si to, žádný ropák Vám v tom nebrání :-))))
AZE

----- Original Message -----
From: "Radek a Petra Vickovi" <rvicek@quick.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, May 07, 2005 9:31 AM
Subject: RE: OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

> Na svete a hlavne v Evrope je spousta vysoce rozvinutych zemi
> ktere nemaji ropu a hrozne rady by se zbavily zavislosti na
> ni. Myslite ze kdyby podobne jednoduchy princip byl mozny, ze
> by se tohle 'sidlo v pytli'
> podarilo utajit ?

Ale tomu snad ani nemuzete verit. To vite ze existuje duvod proc to
nedovolit. Pokud by to totiz bylo takto jednoduche tak by se na tom nedalo
vydelavat. I statum nemajici ropu ropa jako palivo vyhovuje - da se totiz na
ni nasadit spotrebni dan, ekologicka dan a ja ani nevim jaka. Myslite ze
soucasne nenazrane statni byrokracie by unesly to ze jim skrtnete takovehle
prijmy ze kterych zijou? Statu jako takovemu je totiz uplne sumafuk na co
jezdite autem - hlavne kdyz to muze kontrolovat - jinak by totiz nebyl duvod
zavadet u PHM spotrebni dan.

Ja to beru tak, ze uspechem takoveho zarizeni by bylo i kdyby dokazalo tu
vodu rozklada s ucinnosti blizici se 100% a vubec by to nemuselo byt nad
100%. Byl by to totiz vyborny zpusob jak zkladovat elektrinu. Tohle je totiz
teoreticky mozne - nicemu to neodporuje - a vzhledem k nastupum pohonum u
aut na vodik by to bylo terno.

RadekCX