OT: Stanley Meyer - Water Fuel Cell

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Sobota Květen 7 08:45:16 CEST 2005

> Pokud se skutecne bavime o tomhle schematu - tam se pousti do
> primaru trafa vystup z graezu takze napeti se znacnou SS
> slozkou. Na vystupu jsou tyristory takze zase pouze
> stejnosmerny odber. Mozna ma ten clovek taky patent na trafo
> ktere transformuje i SS a nebo to mozna nikdy nikdo nezapnul
> - primar by mel totiz kapanek horet...

To je bohuzel pravda a take to nechapu.

> Otazka je jestli nekdo videl toho vedce co to videl. Jestli o
> nem nahodou nepise zase autor onoho schematu treba pod
> pseudonymem. Podobne jako kdyz nekdo ze SZ vyjede na nejake
> evropske setkani kde prednese kriticky projev o CR jak tu
> tohle delame spatne, pak prijede sem a prinese novinu ze se o
> nas v Evrope spatne mluvi a tohle musime rychle napravit
> (samozrejme tak jak si on preje).

Ano vsechno je mozne. Take si ale dokazu zive predstavit jaky odpor musi
klast jakemukoliv badani nad jinymi zdroji energie organizace tezici ropu a
zem.plyn - pokud maji moc rozpoutat valku jako ted v Iraku tak to uz neco
znamena...

No uvidime - pred 100 lety se take tvrdilo, ze transmutace prvku je
nemozna... :-)

RadekCX